środa, 4 lutego 2015

Drzwi zamknięte, klucz jest obok.

Heii ♥
Każdy z nas wie czym jest szczęście i każdy ma do tego słowa swoją definicję, nie każda jest podobna do siebie ale myślę, że w przynajmniej 50% są ze sobą powiązane. Dla mnie szczęściem jest uśmiech, jak u każdego, lecz nie uśmiech fałszywy czy uśmiech który jest kamuflażem naszego złego nastroju. Oczywiście, nie tylko to jest dla mnie szczęściem. Szczęściem które mam teraz jest to, że mam motywację którą mogę zarażać innych, szczęście może być też przez to, że coś mi się udaje, ja spełniam komuś marzenia lub pomagam w ich realizacji. Piszę ten post nie dlatego, że chcę się pochwalić, że jestem szczęśliwa, bo wcale tak nie jest, piszę go aby ludzie którzy są smutni, przygnębieni, nie mają z czego się cieszyć, mogli znaleźć to coś, co pomoże im w tym, aby być szczęśliwym obywatelem tego jakże okrutnego świata. Zawsze każdy mi mówił, że do szczęścia niewiele mi brakuje lub je mam, słyszałam też, że do szczęścia i spełniania marzeń drzwi są otwarte. Czy ja tak uważam? Nie. Gdyby te drzwi były otwarte dla wszystkich, nasze życie nie miało by sensu, byłoby kolorowe aczkolwiek my postrzegalibyśmy je jako szare. I tak przez całe życie, głupie. Prawda? Prawda. :) Ja przez pewien okres w moim krótkim i niedoświadczonym życiu byłam strasznie smutna, wszystko, dosłownie wszystko mnie przygnębiało. (To nie o tobie Paulina jest ten post, blog po części też) Dosyć długo to trwało, jak na mnie, osobę z dużą dawką energii, szaleńczo głupią i praktycznie zawsze uśmiechniętą. A teraz? Teraz jest dobrze, nie ma niczego takiego złego ani mega dobrego, jest po prostu dobrze. Dlaczego, co takiego zrobiłaś? Po prostu szukałam czegoś w czym mogę się spełniać, znalazłam osoby które dają mi wielkie wsparcie, za co jestem im bardzo wdzięczna, znalazłam też kogoś kogo kocham i na kim mi zależy, moje życie układa się tak, jakbym sobie to wymarzyła i czasami sobie myślę, "Boże, jakie ja mam szczęście, dziękuję". Byłam cierpliwa i co było do tego kluczem? To, że się nigdy nie poddawałam mimo, że kompletnie mi się nie układało i z nikim nie mogłam na ten temat porozmawiać. 

Podsumowując:
Żeby zasłużyć i doświadczyć uczucie szczęścia, trzeba być cierpliwym, wszystko przychodzi z czasem, jednak trzeba temu trochę wspomóc. Mianowicie chodzi mi o rozwiązanie jakichkolwiek konfliktów, sporów z innymi, bycie sobą (bez tego nie znajdziesz prawdziwego przyjaciela, doświadczyłam) oraz odnalezienie tego, w czym jest się dobrym i stop! Nie mów mi, że nie jesteś w niczym dobry/dobra, może w tych klasycznych dziedzinach nie masz talentu, pamiętaj, są jeszcze np. sporty, lekkoatletyka czy łyżwiarstwo, może jakieś skoki narciarskie? Kto wie, może jesteś dobrym obserwatorem albo twój gust i kreatywność przyda się w przyszłości w świecie mody? Wszystko przed Tobą, wystarczy bardzo chcieć i do tego dążyć :* 

Nie chcę znowu pisać, żebyście się rozpisywali w komentarzach itd i dawali obserwacje, bo nie na tym mi zależy. Zależy mi na przekazie który mam nadzieję, że do Ciebie mój drogi czytelniku dotarł, jeśli twój znajomy ma kłopoty, możesz mu to podesłać, myślę, że może coś z tego zrozumieć. 
Jeszcze jedna mała prośba do was, piszcie jaki chcecie post, bo nie mam kompletnie pomysłu. Trzymajcie się :**
Do dzisiejszego post nie ma moich zdjęć, ponieważ mam problemy ze skórą i wyglądam jakbym była pobita haha, myślę, że do tej notki są one zbędne jak do większości.

16 komentarzy:

  1. ja jestem takiego zdania że szczęście przychodzi znikąd ;) kiedy nie szukamy, nie patrzymy ono przychodzi niespodziewanie ;) napisz post o ulubionych blogach ;)
    http://creamshine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. to prawda dla kazdego szczescie znaczy co innego

    moze obserwacja za obserwacje?
    nickyjxo.blogspot.com Mój blog!KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. Dokładnie trzeba być cierpliwym ;)

    Co powiesz na wspólną obserwacje?
    Zacznij i mnie poinformuj !

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny post! Ja chętnie zobaczyłabym post z inspiracjami! :)
    SOME TULIPS

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Post z inspiracjami już był, mogę zrobić drugi jeśli bardzo chcesz :D

      Usuń
  5. Nareszcie cos napisałas. Poprawiłas humor i jak zawsze spełniasz się w roli przyjaciółki. <3 Kocham cię! <33 xoxo
    http://tinii-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobry post :)
    Niestety ja jeszcze nie znalazłam żadnej pasji ale w sumie bardzo podoba mi się blogowanie zarówno tu, jak i na tumblr :)

    obserwuję i zapraszam :) PETALUM[klik]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio właśnie założyłam tumbrla, fajny serwis i myślę, że następne inspiracje będą stamtąd :)
      ja również obserwuję :*

      Usuń
  7. Dobry post :)
    moją psają również jest blogwanie w blooggerze i na tumblerze :)

    może mi pomożesz ? :)
    http://gitara-maja.blogspot.com/2015/02/pomozesz-mi-blog-roku.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Moim zdaniem na szczęście składa się wiele różnych czynników, tak naprawdę czasami nawet nie zauważamy kiedy jesteśmy szczęśliwi. Często do pełnego szczęścia nam czegoś brakuje i grunt to odkryć co to jest :)

    different-view-of-the-life.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  9. Pocieszający post. Ale według mnie, szczęście jest tak jakby cząstka nas bo jeżeli nie jesteśmy szczęśliwi to 'umieramy' .
    Chodź jednak trudno 'Znaleźć' te szczęście.
    Post mi się bardzo podoba, może zrób następny o tym co np. uwielbiasz robić? :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawie napisany post. Przyznam, że już niejednokrotnie czytałam notki o szczęściu, ale Twój mnie jakoś poruszył i dał pewną refleksję.
    ♚ blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Strasznie miło czyta się takie komentarze, dziękuję bardzo :') Na pewno zajrzę na twojego bloga ;)

      Usuń
  11. świetny post :) Proponuję jakieś DIY :)
    paulan01.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo przemyślany post, który naprawdę daje wiele do myślenia. Szczęście jest tuż obok tylko musimy je dostrzec nawet w tym, co niezauważalne i pozwolić, aby zagościło na dobre w naszym życiu.

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  13. Proponujemy mały konkursik :) ! Zapraszamy do nas, dopiero zaczynamy
    http://modadookola.blogspot.com/
    Będzie nam miło jak zaobserwujesz, na pewno się odwdzięczymy! :-)

    OdpowiedzUsuń