piątek, 20 lutego 2015

Samoakceptacja.

Witam Cię, cudowny użytkowniku blogosfery oraz posiadaczu internetu. Czy miałeś kiedyś lub masz, kompleksy z powodu swojego ciała albo charakteru? Tak? Każdy je ma więc nie masz się o co martwić. Masz więcej niż 1, 2, 5 czy 25? Uwierz mi, nie jest z tobą aż tak źle. Zapewne teraz zaczniesz liczyć ile ich jest, nie musisz, to strata Twojego cudownie cennego czasu.

Dobra, koniec pytań, już Cię nie zamęczam! Przejdźmy do rzeczy. Pewnie miałeś/miałaś kiedyś taką sytuacje, że szedłeś sobie przez ulicę i zauważyłeś kogoś, kto jest Twoim zdaniem, bliski ideałowi z wyglądu. I pewnie pomyślałeś sobie ,,Kurde, ona/on musi mieć świetne życie, bez kompleksów, ma każdego chłopaka na zawołanie..." (no albo podobnie)... Otóż nie. Ta dziewczyna może mieć więcej kompleksów niż zaniedbana kobieta która nie ma przyjaciół. Ta dziewczyna pomimo tego, że ma idealną sylwetkę, myśli, że jest gruba i od miesięcy je tylko to co jest prawie bezkaloryczne (w najgorszym przypadku NIC). Uwierzcie mi, każdy ma kompleksy, nie zależnie od tego jakim się urodził. Myślę, że nawet gdy "pokochamy" swoje niedoskonałości albo się ich pozbędziemy, chociaż o tym 1% będziemy pamiętać. Wiem, że jestem młoda, głupia i, że za kilka lat, moje poglądy się zmienią ale żyjemy chwilą, nie przyszłością. :) Ja zmagam się ze swoimi kompleksami i niedoskonałościami żyję od 1,5 roku a wszystko zaczęło się od przeprowadzki, o właśnie, mam pomysł na następny post haha :)) A i co w końcu z moimi kompleksami? No jak widać, jakoś żyję, z kilkoma się pogodziłam, w końcu z niektórymi nie rozstajemy się do końca życia. Tak? Dlatego zawsze gdy dziewczyna mówi mi jakie ma kompleksy, dlaczego je ma, czy w ogóle ma, mówię jej aby coś zrobiła a nie użalała się nad sobą. Jeśli masz kompleks związany ze swoją wagą, postaraj się to zrzucić, przez to, że ci ona dokucza powinnaś chyba mieć motywacje co? ;) Albo trochę make-up'u, konturowanie twarzy i to by już wyglądało lepiej. 
Już tak na podsumowanie:
Z kompleksami żyć się da, jak widać na moim przykładzie, a co najważniejsze trzeba z nimi walczyć :)) Jeżeli nie zaakceptujesz siebie, inni też nie będą akceptowali ciebie w pełni i nie będziesz mogła/mógł być tak szczęśliwym człowiekiem jakim możesz zostać :) 

Dziękuję za przeczytanie posta, przepraszam, że mnie tak długo nie było ale musiałam trochę w swoim życiu poukładać, ale jest już dobrze ♥ Nie zapomnijcie napisać w komentarzu jaką wy macie opinie na ten temat. ♥♥





Co wy sądzicie na temat samoakceptacji? Macie podobne zdanie do mojego?

28 komentarzy:

  1. Człowiek bez kompleksów byłby zbyt pewny siebie. Nie ma kogoś kto nie ma kompleksów, nawet jeśli tak mówi, to gdzieś w głębi serca coś jednak jest nie tak jak powinno.
    Co do bloga, to piszesz super ciekawie i zachęcająco ♥
    _________
    xmonmondeextraterreste.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo i też tak myślę, a poza tym to nasze życie było by nudne bez wszelkich problemów związanych z nami i naszym otoczeniem :*

      Usuń
  2. Mam naprawdę dużo kompleksów ale z większą połową ich się już pogodziłam! Oczywiście że da się z tym żyć....
    Blog naprawdę mi się podoba bardzo ciekawie piszesz i dzięki temu zachęcasz innych do czytania :) Obserwuję ;) I jeszczę będę tu wpadała ;)
    http://moda-naszym-swiatem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. No tak... każdy ma kompleksy. Ja już zaczęłam walkę z wagą i jeden kilogram mniej! Juhu! Wystarczy znaleźć motywacje, ruszyć dupy i czekać na efekty. Jestes sliczna! <3
    http://tinii-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Z kompleksami trzeba również umieć walczyć z głową. Kiedyś byłam przykładem, że nie jadłam nic, ale po czasie znów czułam się okropnie. Było mi wiecznie zimno i nie miałam sił. Teraz zapisałam się na siłownię i korzystam z porad specjalistów. Może nie mam do zrzucenia wielkiego worka z kilogramami, ale myślę, że warto poruszać się dla lepszego samopoczucia. Ala

    OdpowiedzUsuń
  5. chyba nie ma osób bez kompleksów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgadzam się z tym co napisałaś :)
    Śliczne oczy!
    Obserwuję! kuczyniaczekpisze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. W pełni się z tobą zgadzam :)
    Dopiero zaczynam więc co powiesz obs za obs? Byłabym bardzo wdzięczna!
    http://klaudiaworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglądasz jak dziewczyny z tumblr ^^

    Zapraszam do mnie :) Liczy się każdy, nawet najkrótszy komentarz!
    malinowe-ciasto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha dziękuję jednak do tych mi jeszcze duuuużo brakuje :*

      Usuń
  9. Swietny post obserwuje twojego bloga :)
    http://victoriablog63.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. trzeba akceptowac samego siebie z wszystkimi wadami :))
    świetny post :)
    MÓJ BLOG, zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja jestem zdania, że z większości kompleksów z wiekiem się wyrasta. Kiedyś miałam ich mnóstwo, a teraz zupełnie nie przejmuję się swoim wyglądem ani tym, co myślą o nim inni... :)
    Pozdrawiam,
    Sol
    http://turystycznyprzewodnik.blogspot.com/
    PS. Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kompleksy są chyba potrzebne? ;c
    śliczna jesteś ;))
    ZAPRASZAM coolcookkate.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. zostałaś nominowana do libsten blog award! wiecej informacji na moim blogu :)
    frydrychmartyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. czasami jak patrze na te wszytskie piękne dziewczyny internetu to mam coote zapaść się pod ziemie.. ale trzeba sie z tym pogodzić że wygląda sie jak wygląda :)
    http://luuvmy.blogspot.com/2015/02/checked-scarf.html

    OdpowiedzUsuń
  15. no niestety kompleksy to coś strasznego , ale trzeba mieć jednak do tego dystans :)
    zapraszam do mnie na konkurs :)
    http://claudiaslomiana.blogspot.com/2015/02/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Ważne , aby akceptować siebie ... kiedyś widziałam w sobie dużo niedoskonałości , aktualnie staram się nie zwracać , na nie uwagi : D . Pozdrawiam i czekam na kolejny post !

    Obserwujemy ? , daj znać u mnie : lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Wiele osób ma kompleksy. Jedni sobie z nimi radzą, drudzi nie potrafią tego zaakceptować wogóle. Ja staram się siebie zaakceptować, ale to nie jest wcale takie łatwe. Jednak wciąż walczę :))
    Jesteś mega śliczna! Wyglądasz jak takie dziewczyny z Tumblra, naprawdę *.*

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, dziękuję, zdziwiłabym się gdybym zobaczyła siebie na Tumbrl'ze xDD Też się staram zaakceptować siebie w pełni i wiem, że t wszystko przynosi efekty ponieważ o wiele mniej narzekam na siebie :D
      pozdrawiam

      Usuń
  18. pięknie napisałaś, mam podobne zdanie;*

    Pozdrawiamy cieplutko I zapraszamy do nas:)
    ♡ Twins Life. [KLIK] ♡

    OdpowiedzUsuń
  19. Myślę,że raczej nie ma osób bez kompleksów ,mniejszych lub większych to one kształtują nasz charakter. Pozbywając się ich stajemy sie silniejsi i przestajemy się bać wielu rzeczy :)
    Obserwuję:)
    Zapraszam http://adtadtadta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Jesteś bardzo ładna tak na wstępie, bo to się rzuca w oczy ;)
    Po drugie obserwuję ;)
    A po trzecie, każdy ma kompleksy, najważniejsze to zaakceptować je lub popracować nad nimi w miarę możliwości :)
    pozdrawiam ciepło i zapraszam do mnie - http://kawabezkardamonu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Jakie Ty masz piękne oczyska! ; )
    Ja ze swoimi kompleksami się pogodziłam, są, ale się nimi nie zadręczam i w ten sposób żyje mi się dużo lepiej. : )
    robertakaaa.blogspot.com : )

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ładna jesteś :)
    Z kompleksami trzeba walczyć- akceptować siebie, czasami można coś zmienić (np waga).
    Ale nie można sie nimi przejmować.

    OdpowiedzUsuń
  23. Cute !

    Would you like to follow each other ?

    Kisses

    Emily from PTT

    OdpowiedzUsuń